Monday, January 7, 2008

Get out!


Τωρα που επιτελους εφυγε το γαμημενο 07 θα γλιτωσουμε απο τις εκατομμυρια ευχες, το γενικοτερο joly spirit που ειχε κατω απο την μονιμη χαρα του τζοκερ,τον μισο και βαλε αστικο πληθυσμο!Τα πραγματα θα μπαινουν σιγα σιγα στην καθημερινη τους ρουτινα, οι ανθρωποι θα κολλανε παλι μπροστα απο την τιβι για να δουν τα νεα επεισοδια των αγαπημενων τους σηριαλ με περισσια προσοχη κ αγωνια...οι ειδησεις θα σταματησουν να δειχνουν στολισμενα δεντακια,φωτακια, πλατειες κ μαλακιες κ ολα θα μπουν παλι στον φυσιολογικο τους ρυθμο ναι?ΟΧΙ...ετσι ειπα κ γω αναστεναζωντας σημερα το πρωι με ανακουφιση βλεποντας ολη αυτη τη σχιζα των γιορτων να εξασθενει...αλλα η φυση ειχε καλυτερα σχεδια κ διεκοψε τα καθησυχαστικα μου ονειρα γυρω στις 7.30 το πρωι...βγαινω εξω κ αντικριζω την γειτονισσα με την καλτσα κ το μπουφαν στον μπαλκονι να με κοιταει με βλεμμα "ποια ειμαι που παω που μπορω να βρω συναλλαγμα..." κ με την τσιριχτη φωνη που αναρωτιεται ολο παραπονο:"κουνηθηκατεεεε"?! ε ναι δε με βλεπεις που ξυπνησα?Η κατασταση στο σπιτι δεν ηταν καλυτερη, ο παππους σε κατασταση "στα οπλα", η μανα μου με την ρομπα κ το παπουτσι απο κατω κ η αδελφη μου (η γουρουνα!) να κοιμαται κ να μην εχει καταλαβει τιποτα!τι να κανω κ γω την πεφτω για υπνο,λεω...δε γαμιεται θα κοιμηθω λιγο ακομα ναι?ΟΟΟΧΙ!2 ωρες μετα χτυπαει το κουδουνι κ μεσα στην νυστα,την αλουσια κ το στραβωμενο-ξινισμενο υφος μου αντικριζω την κουστοδια:Παπας, τσουτσεκι παπα (με σακουλα για το "ο,τι εχετε ευχαριστηση"), μαζι με παιδι βυφτο-εχω πιασει τον σταυρο (δωσε κατι κ συ κυρια) να μου κουναει με περισσια χαρη μπροστα μου την αγιαστουρα κ τα λιβανια...οπως καταλαβαινεις ξυπνησα αποτομα!κ στα καπακια χτυπαει το κινητο του παιδιου "ελα μωρο ντε μπορω τωρα να μιλησω, τα σε παρω εγκω πιο μετα"...Αφου βγηκε το γαμημενο δεν βγηκε?!

6 comments:

Sanity Loss Era said...

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

Γιαυτο εγω δεν ανοιγω την πορτα σε κανεναν εκτος αν εχω παραγγειλει φαγητο! Γιαυτο υπαρχει το ματακι στιλβη!! Γκια να αποφευγκεις το ντωσε ντωσε και το πρηξιμο!

aerostatik said...

εγώ πάντως στο σεισμό κοιμώμουνα βαθιά και δεν κατάλαβα τίποτα.
Όσο για τον παπά, σε μένα δεν πλησιάζει, γιατί τον διώχνουν οι καλικάντζαροι !

Love and Poison said...

1. Κάτσε να αρχίσει το Lost 31 Ιανουαρίου και θα σου πω εγώ αν γουστάρεις ρουτίνα και serial!!!

2. Το υπόλοιπο post, ούτε στον εχθρό μου...

υ.γ. Μόνο που φαντάζομαι το στραβωμένο - ξινισμένο ύφος σου πρωί πρωί λέω να γίνω emo!!! Χοχοχο...

Και γκω Σ'αΓΚαπάει...

nanakos said...

Καλή σου χρονιά!!!!

Σου έχω μιά πρόσκληση στο μπλόγκ μου!!!

χχχ

Unknown said...

ρε συ ερα...τι ματακι εμας απο κατω μενει ο παπους που ειναι σκανερ ολοκληρο απο μονος του!αν τολμουσαμε να μην ανοιξουμε στον παπα θα γκρεμιζε την πορτα κατω!...εχω μπλεξει σου λεεωωωω!
αεροστατικε (αντε με τα παραπονα σου!) μιλαμε για βαθια ετσι?!
μοζ....πραγματι μη με δεις πρωι,βριζω περισσοτερο απο οτι συνηθως!!(31/1 ε...?χιχιχιχι)

panoptis said...

γιατί δεν μένεις μόνη;;