Monday, December 10, 2007

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΩΜΙΚΑ...Μυρτω












Δηλωνω φαν της Athens Voice απο τοτε που περασα φοιτητρια στο Πανεπιστημιο. Καθε Τεταρτη περνουσαμε απο τα everest στο Πασαλιμανι, οι ψωναρες οι φιλοι μου κοιτουσαν την στηλη "σε ειδα" μπας κ τους ξεφυγει καμια γκομενα κ γω παντα σταθερη στην στηλη της Μυρτως!Οταν διαβαζεις τα γκομενοπροβληματα των αλλων κ το ποσο βαρια τα παιρνουμε τα πραγματα εμεις οι ανθρωποι τοτε καταλαβαινεις το γελοιο της υποθεσης κ οτι τελικα ολα στην ζωη ειναι ο τροπος που τα αντιμετωπιζεις...



Ειμαι πλεον δηλωμενη κατα της τελεορασης!(οδευω για τον 3ο χρονο γεα!) αλλα φετος παρακολουθω τα "υπεροχα πλασματα" (φυσικα τα κατεβαζω απο το internet μη φανταστεις!) γιατι θεωρουσα πολυ εξυπνο το σεναριο κ τους διαλογους. Διαβαζα στους τιτλους ,σεναριο:"Μυρτω Κοντοβα" κ ελεγα ρε πουστη μου κατι μου θυμιζει αυτο το ονομα!!


Ενα εχω να πω πανω σε αυτο, οταν η ελληνικη τηλεοραση υπαρχει μονο για να μας θυμιζει ποσο χαμηλη θεωρουν την νοομοσυνη μας (εξαλλου πιστευω οτι η τηλεοραση ειναι για τους ανθρωπους που δεν εχουν τιποτε αλλο να κανουν βλ. την γιαγια μου!) υπαρχει που κ που κ καποια εξαιρεση που αξιζει να λεγεται. φυσικα κ δεν υπαρχει παρθενογενεσση, τα στορυ ειναι λιγο ως πολυ τα ιδια, αλλα τουλαχιστον δεν νοιωθω ψυχικη κοπωση οταν προσπαθω ματαια να βρω που σκατα πηγε το χιουμορ σε αυτη τη χωρα τελος ΠΑΝΤΩΝ?!!!!here's to you μυρτω!

3 comments:

aerostatik said...

Εγώ προτιμώ το LIFO

Unknown said...

εσυ αμεσως να μου πας κοντρα!τς τς τς!

wolf said...

dirty talking babe.