Wednesday, December 19, 2007

Το συνδρομο Τουλα!


Παντου κ παντα στην ζωη μας υπαρχει μια Τουλα...τωρα ποια ειναι αυτη; Εξηγω:
Τούλα 1: η περιεργη θεια που την βλεπεις κυριως μονο σε γιορτες κ μια ζωη ρωταει τι κανεις;γιατι δεν παντρευτηκες ακομη;η αδελφη σου ειναι ακομη με εκεινο το ψηλο το παλικαρι;συχναζει στο μπαλκονι του σπιτιου της, κανει παρεα μονο με αλλες Τουλες και ειναι το πιο επικινδυνο ειδος γιατι νομιζει οτι με το κουτσομπολιο επιτελει εργο στην κοινωνια ενω αν της πιασεις την κουβεντα θα σου αναφερει τουλαχιστον δυο φορες "εμενα αγαπη μου με ξερεις,αν σιχαινομαι ενα πραμα στην ζωη μου αυτο ειναι το κουτσομπολιο!απαπαπαπα"
Τουλα 2: η κουτσομπολα συμμαθητρια που οταν την συναντας τυχαια στον δρομο εκτος απο τα δικα της νεα σου λεει κ ποιος αρραβωνιαστηκε απο τους γνωστους στο σχολειο,ποιος χωρισε, γιατι χωρισε, ποια πηδηχτηκε, με ποιον κ κυριως ΓΙΑΤΙ!
Τουλα 3: (υποκατηγορια της τουλας 1 με μερικες αλλαγες) ειναι η γειτονισσα που ποτε δεν σου εχει πει μια καλημερα αλλα ξερει τι βρακι φορας (στην ταρατζα δεν τα απλωνεις;καλα να παθεις;), ποιος μπαζοβγαζεις μεσα στο σπιτι σου, ποτε τσακωθηκες με την μανα σου κ κυριως ΓΙΑΤΙΙΙΙΙ;;;!!!!!
Τουλα 4: (το αμεσως πιο επικινδυνο ειδος μετα την τουλα 1), αυτη η τουλα ειναι στην παρεα σου...ειναι καλοβολη κ διακριτικη -στην αρχη- ενδιαφερεται να σε μαθει -αλλα οχι να την μαθεις- γινεται φιλη σου γιατι σε παινευει κ σε ανεβαζει ψυχολογικα κ μετα αρχιζει το πιρι πιρι, οταν αποκτησει μια υποψια για σενα σε ρωταει διακριτικα -αποφευγεις- σε ξαναρωταει λιγοτερο διακριτικα - αποφευγεις- σε ρωταει πιο χυμα -με δυσκολια αλλα αποφευγεις- σε ρωταει χυμα -ε ναι λοιπον πηδιεμαι με τον κουμπαρο αι σιχτριρ!
πι ες: οι τουλες στην ζωη μας ειναι πολλες,μπορει να ειναι αντρες, γυναικες ειτε straight ειτε gay αλλα το νοημα ειναι μονο ενα!οταν τις εντοπισεις φυγε μακριαααααα!!!!

6 comments:

Naty! said...

χαχαχαχα για κάθε Τούλα έχω και ένα παράδειγμα φίλης ή γνωστής μου να σκεφτώ...είναι παντού...και είναι πολλές...καμπούμ!!!
Καληνύχτα σου!!

Anonymous said...

Χμμμ, δεν ειμαι σιγουρη οτι μπορεις οντως να ξεφυγεις απο τις Τουλες.
Υπαρχουν παντου.
Και οι ακομα χειροτερες ειναι αυτες που ΔΕΝ ξερεις, αλλα αυτες σε ξερουν και που φυσικα δεν χανουν χρονο στο να σε καρφωσουν/κουτσομπολεψουν/οτιδηποτε με συνεπεια να μαθει ο κοσμος ολος οτι στις 12 το μεσημερι στην ταδε γωνια, εσυ εξυσες τα privates σου.

aerostatik said...

Η Τούλα δεν είναι άνθρωπος,είναι μία ιδέα.
Εσύ πόσο Τούλα γίνεσαι καθημερινά ?

Sanity Loss Era said...

Υπαρχει και ενα αλλο ειδος Τουλας. Αυτη που "κουτσομπολευει" τον ιδιο της τον εαυτο.

Με παραπονο:"Που λες πηγα εκει και ειπα την κορη μου να φερει το ταδε,αλλα ο αντρας της κακο χρονο να χει το ξεχασε, της τα λεγα εγω,μια χαρα κοριτσι ομορφο,εξυπνο μ'εχει αφησει τωρα μονη γρια γυναικα.....ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ".

Με στομφο:"Καλε σου τα πα τα νεα μου? Οχι? Ακου! Καλεσαν Το γιο μου στη τηλεοραση,ΒΕΒΑΙΑ, και θα με παρει και μενα το χρυσο μου, οχι πως απο μονη μου δεν ειχα προτασεις,μη βλεπεις που δε τα λεγα, ναι και ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ".

Αφορητες. ΑΥτες και αν ειναι παντου!Ειναι η γρια στο λεψφορειο που θελει να πιασει κουβεντα.Ειναι η γρια στη σταση,ειναι η γρια στην ουρα μιας υπηρεσιας, ειναι η γρια που περιμενει στο ιδιο παγκακι μαζι σου στην καμαρα!!

Unknown said...

naty ειναι επιδημια σου λεω!καληνυχτα!
poontangdee οπου κ να πας θα σε βρουν τουλαχιστον θα ξινουμε τα privates μας με συνειδηση!
αεροστατε θα ημουν υποκριτρια αν σου ελεγα οτι δεν εχω γινει ποτε τουλα,αλλα καθε μερα ρε φιλε;χοντρο!
era εμεις πρεπει οπωσδηποτε να κανουμε παρεα ρε συ!με συπληρωννννεις τελος!

Anonymous said...

παιδια υπαρχουν και εξαιρεσεις μην ξεχνατε ε!!! κ εμενα τουλα ειμαι αλλα δεν ανηκω σε καμια απο αυτες τις κατηγοριες.. μην βαρατε τοσο πια