Friday, December 21, 2007

Love will come through...

Περπαταω στην στουρναρα, ακουω στα ακουστικα το love will come through κ παρατηρω τους ανθρωπους που παρατηρουν τις βιτρινες...ολοι τρεχουμε πανικοβλητοι μεσα στο πληθος, δεν μπορουμε να απολαυσουμε ουτε τα ψωνια μας, ουτε τον ελευθερο χρονο μας, παντα πρεπει να κανουμε ΚΑΤΙ. γι αυτο σιχαινομαι τα γαμωχριστουγεννα, για αυτη την εμφυτη αναγκη του να κανεις κατι, γιατι να μην αραξεις απλα με φιλους οπως θα εκανες μια οποιαδηποτε αλλη μερα κ να περασεις καλα;γιατι πρεπει να πας μπουζουκια, σε club, σε τραπεζια και συγκεντρωσεις;γιατι να περιμενεις τις γιορτες να ψωνισεις κ να πας ταξιδι;γιατι παντα να περιμενεις κατι αλλα να το θες τη στιγμη που νομιζεις εσυ οτι ειναι η καταλληλη μονο κ μονο επειδη ειναι γιορτες κ ετσι "πρεπει";γιατι ενας τσακωμος στις γιορτες μοιαζει αβαστακτος γιατι μπαινεις στο τριπ κ λες "ρε πουστη ηταν αναγκη να μαλωσω τωρα που ειναι γιορτες"; εμενα ολη αυτη η πιεση μου φερνει αναγουλα...τι το σπεσιαλ εχουν οι γιορτες;ο περισσοτερος κοσμος γαμιεται στην δουλεια για να ψωνισουν οι υπολοιποι κ παλι μεσα στο αγχος...
Θα μου αρεσε να μπορουσα να περπαταω στην στουρναρα κ να βλεπω τους ανθρωπους σα να βλεπω τηλεοραση, απο μια αποσταση να παρατηρω σα να ξερω κατι που εκεινοι δεν ξερουν, σα να ειμαι αορατη κ απλα να περιπλανιεμαι στον δρομο να απεχω απο το ολο κλιμα να μη με αγγιζει, να μη με επιανε αυτος ο γαμημενος κομπος στο στομαχι καθε φορα που ερχονται γιορτες...Να μπορω να τσακωθω, να χωρισω, να μη βαλω στοχους, να μην κανω σχεδια, να μη μιζιεριαζω αν βλεπω οτι τα πραγματα δεν πηγαν ισως οπως τα υπολογιζα κ να σκεφτομαι γιατι να ειμαι ετσι αφου ειναι γιορτες...να μη χρειαζεται να γραφω αχρηστες σκεψεις σε blog για ολες αυτες τις μαλακιες που σκεφτομαι κ να αφησω επιτελους τα χριστουγεννα να ερθουν καλοκαιρι, ανοιξη, καθημερινες, σαββατοκυριακα, μερες ολοκληρες κ να τα ζησω τοτε.love will come through?δεν ειμαι σιγουρη...

7 comments:

Sanity Loss Era said...

Γιατι πολυ απλα οι ανθρωποι πλεον ψαχνουν ευκαιρια για να κανουν κατι διαφορετικο. Το χειροτερο ειναι οτι περιμενουν μια ηλιθια γιορτη για να "ερθουν πιο κοντα", για να χαρισουν ενα δωρο,για να κανουν κατι ΑΛΛΟ! Ειναι τραγικο το οτι εχει επιβληθει μεχρι και το ποτε πρεπει να κανεις κατι διαφορετικο. Που προσωπικα πιστευω οτι μια αλλαγη στο ασχετο διχως λογο και αιτια ειναι σιγουρα πιο συναρπαστικη.
Επισης τραγικο ειναι το γεγονος οτι οι ανθρωποι περιμενουν να αλλαξει ο χρονος για να παρουν αποφασεις. Λες και μετα τις 12 αρχιζει μια νεα ζωη! Ουαου! Αν ομως ειχαν αποφασισει πιο πριν τι ηθελαν αυτη η αναγκη να ρθει κατι καινουριο(ναι καλα!) δε θα ταν τοσο εντονη....

Οι γιορτες ειναι απλα ενα παρατεταμενο σκ!Απολαυστε το,κανοντας οτι σας αρεσει οχι οτι επιβαλλεται να κανουμε "τωρα στις γιορτες".

aerostatik said...

κι εγώ στη στουρνάρα γυρίζω...

Love and Poison said...

Το πιο ηλίθιο είναι που πιάνει τους περισσότερους μια υποκριτική κατάθλιψη/μελαγχολία και μετά την 1/1 γίνονται τα γουρούνια που όλοι ξέραμε... Ίσως και εγώ...

PETRITO ZEZUS said...

Δεν μπαίνουν όλοι απαραίτητα σ'αυτό το τριπάκι.Και να σου πω και κάτι είναι ωραίο να απέχεις από όλο αυτό και να γιορτάσεις your own way.
Μου άρεσε το σχόλιο του love and poison.

Urfurslaag said...

είναι κάπως γκρινιάρικα τα σεντονάκια σου μικρή μου...

Urfurslaag said...

και ναι,στα ποστ σου υπαρχει η διαπίστωση της φρικης της πραγματικότητας αλλά δεν υπάρχει ίχνος γόνιμης αντιπρότασης. Καταφεύγουμε σε μανιέρες; τσκ τσκ

Unknown said...

era...με παντρευεσαι ρε?βασιλισσα θα σεχω!
αεροστατε,αν ετρεχες κ συ πανικοβλητος στην στουρναρα αποκλειεται να προσεξες το βλαμμενο με τα ακουστικα!
μοζ...αν εισαι κ συ γουρουνι τοτε εγω ειμαι γκουρουνα!
πετριτο,συμφωνω αλλα στο τριπ μπαινεις ρε συ,θες δεν θες!
ουρφασλανγκ, ουφαλανγκ?(γλωσσοδετης ρε φιλε!) τις προτασεις τις εφαρμοζω στην ζωη μου κ προσπαθω να απεχω απο την γκρινια αλλα καπου πρεπει να βγαλω κ γω τα απωθυμενα μου!τυχερουλια ε τυχερουλια!μανιερες εχουμε ολοι,εμενα προσωπικα με ενοχλουν περισσοτερο οι ταμπελες...