Thursday, November 29, 2007

Στο Blog...

Το blog!μαλιστα...ειμαι νεα στα πραγματα κ μπορει "μεγαλωνοντας" να καταλαβω αλλα ποτε μου δεν πιστευα οτι το blog δεν ειναι απλα ενα μεσο να πεις την μαλακια σου αλλα εχει γινει τρελο τρεντ!ενω εγω κοιμομουν...τα blog εχουν κοινο, φαν κλαμπ, κοσμοαγαπητους, celebrity κουμπακια που το κανουν πιο ελκυστικο, κ με λιγα λογια τα blog πλεον κωλολενε!Κ αναρωτιεμαι τωρα εγω μαλακωδως ποτε, πως κ γιατι εχει γινει αυτο το μεγαλο μπαμ?εγω που ημουν?!Ειναι οι blogανθρωποι εξωγηινοι?Μα τι συμβαινει επιτελους?!!!!Θα μου πεις τωρα ευλογα,καλα μωρη εσυ γιατι κοπτεσαι ετσι αφου εχεις κ εσυ blog!Τελικα τα blog εχουν γινει μοδα γιατι ειναι πολυ πιο φθηνα απο την ψυχαναλυση, ειναι πολυ πιο ακινδυνα απο τα ηρεμιστικα, ειναι πολυ πιο "βαθυστοχαστα" απο τα chat, μπορεις να πεις την μαλακια σου ελευθερα κ κατα καιρους μπορεις να λαβεις κ σχολια, να σε βρισουν, να βρισεις, να βρεις γκομενο (λεμε τωρα!), να απλωσεις την ψυχη σου σε λευκη,μαυρη, κοκκινη σελιδα με ενα πληκτολογιο κ ενα ποντικι!γαμω?μα το κυριοτερο απολα ειναι οτι εισαι in, μεσα δεν ντρεπεσαι να πεις βρε αδελφε "ναι εχω κ γω blog!" κ ολα αυτα ενω εγω κοιμομουν...

9 comments:

Anonymous said...

To blogging einai foveri empeiria!

Unknown said...

anisixe να ανησυχησω?!

Urfurslaag said...

ναι ειμαστε εξωγήινοι

Βλαμμενος said...

ενδιαφέρουσα προσέγγιση...κάπως έτσι σκέφτονται πολλοί νομίζω...ευτυχώς δλδ γιατί και εγώ σαν εξωγηίνος νιώθω....

Unknown said...

εμενα με τρομαζουν περισσοτερο τα γηινα κ οχι τα εξωγηινα βλαμμενε (ρε συ βρε κατι αλλο δεν μπορω να σε λεω βλαμμενο,δεν σε ξερω κ καλα!)

Μαύρος Γάτος said...

Εγώ πάντως είμαι από τον Σείριο. Ξέρω επίσης ότι ο Ανήσυχος είναι από τον Άρη. Για τους υπόλοιπους δεν γνωρίζω- δεν απαντώ...

Σ;))))

Anonymous said...

Hello. And Bye.

Anonymous said...

kfrr karst absolute citations antioxidants clusters periodically snippet alekssandr exchange resolutions
lolikneri havaqatsu

Anonymous said...

Γεια σας, μόλις ανακάλυψα το blog σας σχετικά με το Yahoo, και διαπίστωσε ότι είναι πραγματικά φοβερό. Εγώ θα προσέχω για τις Βρυξέλλες. Θα εκτιμούσα αν έχετε κρατήσει γράφει για το θέμα αυτό στο μέλλον. Πολλοί άνθρωποι θα επωφεληθούν από το γράψιμό σας. Cheers!