Friday, November 9, 2007

στο τραινο...

εχεις ακουσει ποτε τι λενε οι ανθρωποι στο τραινο?για κακη μου τυχη σημερα μου εσβησε απο μπαταρια το ipod...μεσα σε 20 λεπτα ουτε λιγο ουτε πολυ εμαθα τις χθεσινοβραδινες περιπετειες της διπλανης,ντροπιαστικες λεπτομερειες του γιου της παραδιπλανης,μου την επεσε ενας χοντρο γιαπι απο απεναντι κ εμαθα γιατι δεν μπηκε πρωτο ονομα στην μαρκιζα της μπουζουκιερι ο ολιγον τι πουστης διπλα απο τον απεναντι.με τουτα κ με κεινα θα γινω αντικοινωνικο πλασμα.σημειωση:ολα αυτα χωρις την παραμικρη διαθεση να στησω αυτι,αν εστηνα κιολας οπως κανουν κατι κυρατζες που κ καλα ταχα μου κοιτουν αλλου με το ενα ματι κ με το αλλο αυτι σκαναρουν ολο το πεδιο θα ειχα μαθει γιατι δεν του σηκωνεται του αντρα της γειτονισσας της τυπισσας στο απεναντι καθισμα,γιατι χωρισε με τον γκομενο της αυτη που καθεται διπλα στην πορτα κ γιατι βγηκε παλι αντιπολιτευση ο γιωργακης...σημειωση2 στον εαυτο μου,να φορτιζω απο βραδις το i pod...
υ.γ. τελευταια αναρτηση απο τον ιουλιο?βαλτωσα ρε φιλε...

3 comments:

Love and Poison said...

Μπορεί να βάλτωσες από τις 29 Ιουνίου, εγώ όμως πάντα σε διάβαζα...

Το γιατί έμενα σιωπηλός είναι άλλο θέμα...

Φιλιά
xx

nanos mesa se kalamia said...

για αυτο και εγω το γραφω με εψιλον (τρενο) και δεν εχω τετοια προβληματα.

Unknown said...

nane αυτα ειναι πασοκικα ελληνικα!μακρια απο εμας κ οπου θελουν ας ειναι!