Thursday, February 7, 2008

Γαζελα του Μαυρου Θανατου

Θέλω να κοιμηθώ σα μήλο της μηλιάς
να ξεμακρύνω από την τύρβη των κοιμητηριών,
θέλω να κοιμηθώ τον ύπνο εκείνου του παιδιού
που ήθελε να κόψει την καρδιά του στις πλατιές θάλασσες.

Δε θέλω να μου ξαναπούν πως οι νεκροί δε χάνουν αίμα,
πως το σάπιο στόμα ζητάει ολοένα νερό.
Δε θέλω να μάθω για τα μαρτύρια της χλόης,
μήτε για το φεγγάρι που έχει στόμα ερπετού και δουλεύει πριν έρθει η αυγή.

Θέλω να κοιμηθώ λιγάκι,λιγάκι, ένα λεπτό, έναν αιώνα,
αλλά να μάθουν όλοι πως δεν πέθανα
πως κούπα χρυσαφιού στα χείλια μου έχω
πως είμαι ο μικρός φίλος του Δυτικού ανέμου
πως είμαι των δακρύων μου η απέραντη σκιά.

Σκέπασέ μ’ ένα τούλι την αυγή γιατί θα μου πετάξει χούφτες τα μερμύγκια ο θάνατος
και τα ποδήματά μου θα μουσκέψει με σκληρό νερό για να γλιστράνε οι δαγκάνες του σκορπιού του.

Γιατί θέλω να κοιμηθώ των μήλων τον ύπνο,
για να μάθω κάποιο θρήνο που θα με καθάρει από το χώμα
γιατί θέλω να ζήσω μ΄εκείνο το παιδί το σκοτεινό
που ήθελε στ΄ανοιχτά νερά να κόψει την καρδιά του Φ. Λόρκα

Μ. Αναγνωστάκης

πι ες. 1 το ξερω, τελευταια εχω γινει πολυ κουλτουρα αλλα απανταω στο μπλογκοπαιχνιδο του yellow kid κ με την σειρα μου προσκαλω τον love and poison (γιατι πρωτον μου χρωσταει :-Ρ κ δευτερον νομιζω οτι εχει ωραια ποιηματα να πει...)
πι ες 2:μαρεσει ο Αναγνωστακης γιατι εγραφε ποιηματα τα οποια δεν ειχαν ρηση...κ επισης μαρεσει πολυ κ ο Λορκα, κ αυτο το ποιημα που τα συνδυαζει κ τα δυο.

6 comments:

Love and Poison said...

Επειδή είσαι γκρινιάρα και δεν μ'αρέσει η κρεβατομουρμούρα, ενέδωσα ;ΡΡΡ

Evirules said...

O Αναγνωστάκης είναι ο αγαπημένος μου.
Συνέχισε έτσι :)

aerostatik said...

love is a verb
Love is a doing word
Feathers on my breath

ταπεινά πιστεύω ότι οι στίχοι του τραγουδιού είναι ισάξιοι του ποιήματος

Anonymous said...

Θέλω να κοιμηθώ σα μήλο της μηλιάς

Oχι ρε στίλβω και εσύ.....γαμώ το επιΠΕΟ μας γαμώ. Πάει...χάλαες και εσύ. Δεν καμια Λαμπίρη και άσε τα έντεχνα στους άλλους αγαπημένη.....γουιθ λοβ sourtoyki.

Unknown said...

"Δε θέλω να μου ξαναπούν πως οι νεκροί δε χάνουν αίμα,
πως το σάπιο στόμα ζητάει ολοένα νερό.
Δε θέλω να μάθω για τα μαρτύρια της χλόης,
μήτε για το φεγγάρι που έχει στόμα ερπετού και δουλεύει πριν έρθει η αυγή."

τέλειο !
την καλησπέρα μου :)

Unknown said...

moz..ελα που σε χαλασε κιολας!
evi τι να κανουμε που κ που με πιανει το κουλτουριαρικο μου, μου περναει μετα ομωςμ ε?!
αεροστατικε δεν μας νοιαζει η "ταπεινη" σου γνωμη!το δικο μου ειναι καλυτερο! :-ΡΡΡ
αγαπημενε τι να κανω ρε συ "ηταν μια λοξα νεανικη που εχει πια περασει" ωχ!το ξανακανα!λες να μου μεινει κουσουρι?!
iner silence ανταποδιδω την καλησπερα!