Wednesday, December 5, 2007

στην ταρατσα...

αναβω τσιγαρο,πεταω τις σταχτες σε ενα ξεχασμενο μπουκαλι απο μιλκο. τα ηχεια παιζουν travis απο το blog του love and poison,αυτο το τραγουδι με στοιχειωσε σημερα. οταν χτυπαει το τηλεφωνο ξερω οτι εισαι εσυ,θα ερθεις να με παρεις η ομορφοτερη ωρα της μερας μου. σημερα ειπα οτι ειμαι single,δεν εχω καταλαβει ακομη οτι εισαι μαζι μου.παντα ενοιωθα single ακομη κ τωρα...αλλα οχι μονη (περιεργο) .το δωματιο παγωνει απο τον αερα που μπαινει απο τα χαλασμενα κουφωματα κ απο την μεταλλικη πορτα. το δωματιο το εχω φτιαξει οπως θελω με πνιγει κ τ'αγαπαω δεν τ'αντεχω αλλα ειναι δικο μου. μπορω να καπνισω, να γραψω, να σκεφτω, να ζωγραφισω, να θυμωσω, να βαλω δυνατα την μουσικη κ να μην παραπονεθει κανεις, να το αφησω, να φυγω, να φτιαξω βαλιτσες να ταξιδεψω...ο κοσμος φαινεται τοσο διαφορετικος απο την ταρατσα...

2 comments:

Love and Poison said...

Και εγώ την ίδια απορία είχα... Αλλά στην τελική είναι τι σου βγάζει ο καθένας... Μην κατηγορείς τον εαυτό σου ακόμα μια φορά...

Φιλιά με αγάπη κ δηλητήριο
χχ

Unknown said...

δεν κατηγορω τον εαυτο μου...απλα συνειδητοποιησα οτι ειμαι single μαζι με καποιον αλλο...δλδ νοιωθω τοσο χαλαρη μεσα σε αυτο που ζω που δεν φανταζει καθολου με δεσμευση που με αγχωνει...κ ολα αυτα μεσα απο ενα blog...τι σου ειναι σε πουστη μου!