Tuesday, December 11, 2007

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ!


Αγαπημενο μου ημερολογιο...τωρα που ερχεται η νεα χρονια ηρθε κ η ωρα να μπουν οι καινουργιοι μου στοχοι!λοιπον ξεκιναω:θελω να πανε να γαμηθουν οι περιεργοι πελατες, τα γκαλοπ, η μαγιονεζα με χαμηλα λιπαρα, τα κομματα, οι παπαδες, οι καλογριες, οι κουτσομπολες γριες που παντα σε ρωτανε τι κανεις ενω σε ψαρευουν για να μαθουν το αντιθετο, ο χατζηγιαννης, τα κινητα τηλεφωνα, οι μαλακισμενες χαζοαμερικανικες ταινιες, ο μπους, η χοντρολιζα ραις, το ΕΣΥ, οι γιατροι, οι δικηγοροι, οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ, ο Τατιανα, η Ρουλα, η Χριστινα, τα πρωιναδικα κ οι πρωινατζουδες, οι εκμπομπες life-style, το cosmopolitan κ τα γαμημενα του προτυπα, τα χαζογκομενακια (καλα αυτες γαμιουνται χαλαρα), τα δανεια, οι διαφημισεις για τα δανεια, οι διαφημισεις γενικοτερα, ο paulo coelho, οι ανικανοι καθηγητες στο πανεπιστημιο κ στα σχολεια, οι ελληναραδες, οι μπουζουκσουδες, οι πασπιτες, οι δαπιτες κ τα λοιπα τσουτσεκια, ο ντεκαφεινε, τα light τσιγαρα, τα allstar με λουλουδακια, η coca colla, οι γοβες στιλετο, οι κλαψομουνιδες κ οι κλαψομουνες, οι τιμες, οι εκπτωσεις, οι γιορτες, τα πανηγηρια κ οι πανηγηρτσουδες, οι πολιτικοι, τα dnd διπλης οψεως (γουστο μου θα γινεις;), ο santa (μονο σε μενα μοιαζει χοντρομαλακας;), τα φωτακια, τα γλομπακια, τα στολιδακια, τα τραγουδακια, τα καλαντακια, τα δωρακια, τα μουνακια (γενικα ολα τα εις -ακια) κ πανω απολα τα κλισε που τοση ωρα γραφω με περισσια μαλακια!αμην!
πι ες:ναι εχω τα νευρα μου υπαρχει κανα προβλημα?!

8 comments:

YO!Reeka's said...

παρακαλούνται οι καραβανάδες όπως ακολουθήσουν τα βέλη προς την έξοδο

aerostatik said...

Δε με βλέπω στη λίστα...

eriza said...

να πάμε να γαμηθούμε όλοι!

Unknown said...

yo!reeka's :γαματο!
αεροστατικε:συνεχισε την καλη προσπαθεια κ μην απογοητευεσαι βρε!
εριζα: μα μες στο μυαλο μου εισαι πια?!!!

Anonymous said...

εγώ θα επαυξήσω καταρχάς για τον paulo coelho! και θα προσθέσω και τον leo buscalia, παρεμπιπτοντως.

SUN W KNIGHT said...

Μικρή είσαι οργισμένη κι έχεις πλάκα. Συνέχισε να πειράζεις τον φίλο μου Αερόστατο. Του κάνεις καλό !

Sanity Loss Era said...

Α, εμενα αυτη η κριση να τα γαμησω ολα με 'πιασε το καλοκαιρι οποτε καταλαβαινεις το ποστ ειχε μια διαθεση καλοκαιρινη!

Unknown said...

sun w knight το ξερω!
deadend mind σκεψου κι αλλους σιγουρα υπαρχουν!
sanity loss era το χειμωνα τα χωνεις καλυετρα ρε συ!