Friday, January 18, 2008

Τα φωτα της πολη με πληγωνουν...


Μου θυμιζουν οτι η ζωη ειναι εκει εξω κ οχι εδω μεσα,με παροτρυνουν, με κοιτουν κ μου γελανε πονηρα...θελουν να παω κ γω εκει...μα εγω ειμαι εδω.


Τα φωτα της πολης ειναι δυνατα κ εκνευριστικα, δεν σβηνουν οταν το θες κ οταν σβησουν σε τρομαζει κ θες να αναψουν παλι.

Τα φωτα της πολης σε καλουν να τα ακολουθησεις κ συ το κανεις αλλα μετα το ξεχνας.

Τα φωτα της πολης πολλοι τα κοιτουν κ λιγοι τα βλεπουν, οι ανθρωποι της πολης περπατουν σε αγγιζουν οταν δεν το θες κ σε προσπερνουν οταν τους αναζητας.

Τα φωτα της πολης φερνουν τους ανθρωπους κοντα, βλεπεις τα προσωπα τους, τα ματια τους σε κοιτουν αλλα μονο τα ματια τους...

Τα φωτα της πολης κανουν τους ανθρωπους να φαινονται ξενοι, προχωρουν σαν ξενοι, παραμενουν ξενοι.

Τα φωτα της πολης κανουν τους ανθρωπους να σε βλεπουν κ σενα σαν εναν ανθρωπο της πολης...γιαυτο κ με πληγωνουν.

6 comments:

aerostatik said...

τα ψώτα κάνουν την πόλη διαφορετική, κρύβουν πράγματα και τονίζουν άλλα, μέχρι να ξημερώσει...

ego! o aetos ton deksamenon said...

τα φωτα της αποπροσανατολιζουν ανθρωπους.
τους καλουν στην καρδια της πολης για να αντικρισουν το πιο γνωστο τους προσωπο.
μα εκει ειναι αγνωστο.
στον χτυπο της πολης αβουλο.
στην πνοη της ανεκφραστο.
και οσο παραδιδετε στους ποθους της τοσο θα ψαχνει την διεξοδο απο τα φωτα της πολης.
μα ειναι αποπροσανατολισμενος.

rip1708 said...

"η πολη σαν καραβι..τα φωτα της αναβει σιωπη.." καθε πολη οταν ντυνεται τα φωτα της ειναι διαφορετικη..αλλοτε χαρουμενη αλλοτε θλιμμενη αλλοτε βρωμικη αλλοτε σιωπηλη..το μονο κακο με τα φωτα ειναι οτι κρυβουν τα αστερακια..εμενα το blog σου μου αρεσει πολυ :) ελπιζω σημερα να το αγαπας λιγακι περισσοτερο

Love and Poison said...

Επειδή έχεις την τύχη να μένεις μακρυά από τα φώτα της πόλης, μη στεναχωριέσαι...

Μακάριοι οι Illuminati των πόλεων χωρίς επιλογή...

aerostatik said...

@ love and poison
τι ξέρεις για τους illuminati ?

Unknown said...

αεροστατικ εσυ τι ξερεις για τους ιλλουμινατι?!
αετε...καλα ειχα πει εγω οτι εσυ εχεις πολυ φαι!
rip1708, σευχαριστω πολυ, με το μπλογκ δεν πολυμιλαμε τελευταια, του κραταω ακομη μουτρα!
μοζ, εγω μενω εκει που περναω τις περισσοτερες ωρες ξυπνια...οποτε..