Wednesday, January 9, 2008

Λοιποοοοοοοον....

Μετα απο προσκληση του συν-blogger Νανακου κ μετα απο ωριμη σκεψη κ περισυλλογη (μεχρι να καταλαβω τι σκατα ειναι αυτη η "σκυταλη"!!!) αποφασισα να γραψω κ γω τα 7+1 πραγματα που με σημαδεψαν το 2007!
Here goes...
1) Φοιτητο-σπιτο πατρα, οκτωβρη μηνα ο καλυτερος τροπος μεσα σε μια εβδομαδα να κανω 2 κολλητους κ να μη μας ξεκολλαει τιποτα...αλλα τιποτα!
2) Το θεατρο που ειχα συνηθισει να πηγαινω μια φορα το χρονο (κ ναι ντρεπομαι γι'αυτο) αρχισε να γινεται μερος της ζωης μου προς μεγαλη καταπληξη δικη μου κ καθολου των γυρω μου (να ανησυχησω γιατρε μου;!)
3) Ταξιδι στα Κυθηρα...μετα απο αυτο (ειλικρινα το πιστευω) εχουν αναρτησει φωτογραφιες στο λιμανι των Κυθηρων ετσι ωστε αν αποφασισουμε να ξαναπαμε να μας μπακλαρωσουν και να μας στειλουν πακετο στην Αθηνα!
4) Ζωη κ κοτα...θες να κανεις διαιτα;αυτα παθαινεις!σε λιγο θα βγαλω φτερα κ θα αρχισω να κακαριζω!
5) Action! Αποφασισαμε με την παρεα να γυρισουμε ταινια, τα οικονομικα μας εχουν μεινει λιγο πισω γι'αυτο ο,τι εχετε ευχαριστηση!
6) Με εχουν ανακυρηξει πλεον κ επισημα την Dr. Ruth της Ομονοιας...ο,τι γκομενο-προβλημα εχει ο οποιοσδηποτε πανω σε οποιοδηποτε θεμα ερχεται σε μενα...(τωρα πια γιατρε μου εχω ανησυχησει πραγματικα!)
7) Hablas Espaniol!Μετα απο 3 ξενες γλωσσες αναγκαστηκα τα σταματησω τα ισπανικα (που τα λατρευω...) γιατι δεν με επαιρνε πια ο χρονος κ η τσεπη μου...joder!
7+1) Γκομενο-μπερδεματα νανακο;ακου κ αυτο: Μετα απο επιμονη παρεμβαση φιλων αποφασιζουν να μου γνωρισουν ενα παιδι, φυσικα ρωτουσα επιμονα πιο ειναι το κουσουρι του αλλα απαντηση ιδια..μια χαρα παιδι ειναι αποφοιτος της φιλοσοφικης,αμαν πια περιεργη!Τι να κανω κ γω πηγα...ολα ωραια κ ολα καλα (προς στιγμην φυσικα ε;!) μεχρι που μου ειπε να ξαναβγουμε -κ χαρηκα η κουλη!- του λεω μια μερα κ ωρα που με βολευε κ μου απαντησε οτι δεν μπορουσε εκεινη την μερα γιατι παει σε "ενα συλλογο" κ "παιζει κατι χαρτια"...κ του παιρνει λεει πολυυυυυ ωρα...Εκανα κ γω την ερωτηση (ξερεις αυτη που σε βασανιζει κ λες δεν το βουλωνα το ρημαδι...) για να μη στα πολυλογω επακολουθησε 2ωρη επεξηγηση για κατι χαρτια που τα λενε γιου γκι ο ή κατι τετοιο κ θαυμαζα την υπομονη μου οταν που εξηγουσε για κατι πρασινους δρακους με μπλε φρυδια που εχουν εξτρα μοναδες δυναμης, πως δεν κατουρηθηκα στο γελιο, δεν του πεταξα 5 φασκελα του 25χρονου μαντραχαλου κ να τον στειλω επι τοπου να κανει παρεα στον δρακο με τα δρακουλινια του!!
Τι να πεις I dont know any better!
κ η σκυταλη παει στον love and poison (με την ελπιδα οτι δεν θα με βρισει!), στην sanity loss era (που γυρισε απο ταξιδακι κ ειναι κ ορεξατη!) ,στην love is a blind bitch (καλο!), στον modus vivendi, στην Efi , στον περαστικο (γιατι θελω πραγματικα να ακουσω τι εχει να πει!)στην deadend-mind και στον αεροστατο (να βρε για να μην παραπονιεσαι!)

7 comments:

aerostatik said...

αν για κάτι παραπονιέμαι στ΄αλήθεια, είναι ότι ενώ στην αρχή επινόησες και με έγραφες "αεροστατικό" , τώρα πια με λες αερόστατο και συ όπως η lory.

Sanity Loss Era said...

Και δεν το λεγαν καλυτερα 7+1 πραγματα που μισησα στο 2007 η 7+1 κιλα που εβαλα το 2007? Κατι πιο ευφανταστο. Ενιγουει παιρνω τη σκυταλη και τρεχω. (σαν το μαλακα) (παντα)

Anonymous said...

και το 7+1 επεισοδιακά ραντεβού θα ήταν επίσης καλή ιδέα, απ' ότι βλέπω :Ρ
ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα το δοκιμάσω. φιλιά πολλά :))

Effie said...

Καλή χρονιά μπέμπαααα!!!
Υu-gi-oh παίζουν τα παιδάκια στη γειτονιά μου, όλα κάτω των 9 -μα πού το βρήκες το κελεπούρι;;;;

Σας μερσώ για τη σκυτάλη!
;>>

nanakos said...

Ελπίζω μόνο η ταινία που γυρίζετε να μην καταλήξει στο Μαξίμου (ή σε κάποιο βίντεο κλαμπ της Κίνας στο τμήμα με τα έργα...χμμμ...ειδικού ενδιαφέροντος!)

Love and Poison said...

Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω καμιά σκυτάλη... Προτιμώ κάτι πηγαίο και αυθόρμητο παρά κάτι έτοιμο... Μην το παίρνεις προσωπικά... Με ξέρεις...

I'm, the end of the line...

Unknown said...

αεροστατε (χα!) πρωτον δεν ξερω ποια ειναι η lory...κ δευτερον οπως θελω θα σε λεω μπααα!
ερα...πολυ μισος ρε φιλε απαπαπ
deadend μην σου αρχισω για ραντεβου γιατι 1.δεν θα σου μεινει αντερο κ 2.μετα τα χειροτερα θα εκτιμησεις τα λιγοτερο χειροτερα!
εφηηη!!!δεν τους βρισκω εγω αυτοι με βρισκουν ρε!
νανακο δεν το λεμε "ειδικου ενδιαφεροντος" το λεμε cult πια ντροπη!
μοζ...απο σενα δεν περιμενα τιποτα καλυτερο!:-Ρ