Sunday, January 13, 2008

Σημερα το εκαψα...

Σημερα μπλογκ μου σε σιχαινομαι...τιποτε καλο δεν εχεις πανω σου, εισαι βαρετο, μιζερο, μαυρο, καταθληπτικο και φοβερα αδιαφορο.
Σημερα μπλογκ μου σου μιλαω αλλα εσυ δεν απαντας, οταν μιλας μονο μαλακιες λες για να γελαμε οταν σε ρωταω κατι σοβαρα κανεις την παπια.
Σημερα μπλογκ μου θα ηθελα να σε σπασω στο ξυλο μονο κ μονο για να σου δειξω οτι σε αγαπαω.
Σημερα μπλογκ μου δεν σε αγαπαω, σημερα αγαπαω μονο το podcast μου. Θα το γεμισω τραγουδια και δεν θα σε εχω πια αναγκη.

Σημερα μπλογκ μου σε σκεφτομουν και σιχαινομαι να σε σκεφτομαι...δεν θελω ουτε να σε ξερω.
Σημερα μπλογκ καταλαβα οτι εισαι σαν κ μενα.
Αντε γαμησου Μπλογκ
Σημερα το εκαψα κ φταις για ολα εσυ...

7 comments:

aerostatik said...

μου άρεσε πάρα πολύ, ίσως γιατί εγώ ποτέ δε θα το έγραφα έτσι ...

Unknown said...

εκανα το τελευταιο μου τσιγαρο στα πραγματα που δεν λεμε ποτε...καληνυχτα.

panoptis said...

λόγια μεθυσμένα;
λόγια αληθινά.

Μαύρος Γάτος said...

Χώσε Χριστίνα! Χώσε να ξεσπάσεις! Αλλά μη το κάψεις το τσαρδί. Αξίζει, το δόλιο...

Σ;-)))

Love and Poison said...

Μπουρλότο να ησυχάσουμε ;Ρ

Anonymous said...

ζορι ε; όταν περάσει, ξέρεις, φοίνικας, στάχτες, αναγέννηση κτλ. αν δεν πεις κι εδώ αυτά που δε λέμε ποτέ πού θα τα πεις..
φιλιά πολλά

Unknown said...

panopti...κ να φανταστεις οτι δεν ειχα πιει...
μαυρε γατε, χωσε κ σωσε αλλα προκοπη δεν βλεπω!
μοζ...απο σενα δεν περιμενα τιποτα καλυτερο ρε κωλοπαιδο!
deadend...τυχερουλια ε τυχερουλια τωρα που σας βρηκα σε σας θα ξεσπασω ρε!φιλακια!