Saturday, May 17, 2008

Γαμημενο μυαλο


Βαρεθηκα να σε ακουω μεσα στο κεφαλι μου, σιχαθηκα να σε κανω λογια οταν λεω αυτο που μου λες να πω τα βλεμματα των αλλων γυρω μου αλλαζουν, γιατι δεν πεφτεις για υπνο να γλιτωσω απο την σκλαβια σου;Πεσε για υπνο σε βαρεθηκα... τι λες;οχι δεν θα κανω αυτο που θες εσυ γιατι δε με αφηνεις ησυχη ασε με στην στιγμη μου θελω να την νοιωσω, ολο μαλακιες μου λες κ δεν θελω να σε ακουω πια...θελω μονο να ακουω αυτη την αλλη φωνη, αυτη την μπασα ομορφη φωνη, ξερω τι θα μου πεις, ξερω παντα τι εχεις να πεις κ ποτε θα το πεις αλλα δεν θελω να σε ακουω πια εστω για μια μερα...θελω να μεινω με αυτη τη σκεψη εστω μια μερα μονο σταματα να τα γαμας ολα. ασε με να χαθω μεσα σε αυτο τον καπνο το ξερω δεν θα κρατησει αλλα εχω μια μερα, μονο μια μερα, μια μερα μονο...χανω τον χρονο μου μαζι σου κ δεν καταλαβαινεις πεσε για υπνο...κοιμησου επιτελους γαμημενο μου μυαλο.

7 comments:

Anonymous said...

θέλω να σε ρωτήσω κατι:
πως γίνεται ενω είσαι χοντρή και άσχημη κατα γενική ομολογία να βγαίνεις ψιλοκαλή στις φωτό?

Unknown said...

τι να σου πω...κ μενα πολλες φορες με ξαφνιαζω.

aerostatik said...

κι εγώ το κατάλαβα ότι έβαλες φωτό σου...

GAGG said...

Χρειάζεται ΠΑΡΑ πολύ καπνό και πάλι όταν είναι νηφάλιο θα βρίσκει ευκαιρία να στη λέει. Δεν είναι λύση αυτή...

(όταν βρεις τη λύση πες τη μου και μένα στο όνομα του κοινού μας blog, αλλά μέχρι τότε θα προτιμήσω και γω τον καπνό, εξάλλου είναι και ευχάριστος)

Κατά τ΄άλλα καλά ?

Love and Poison said...

1-2, 1-2, 1-2... Εδώ Μιχάλης Χ"γιάννης... Ακούει; Over!

Anonymous said...

ante mori xontri xeneroti anorgasmikia!!!exo apo do alites!!
filia bubble.
pote tha ertheis gia kafe????

Unknown said...

ober ακουει!δεν πεθανα ουτε ανοργασμικια ειμαι φτου φτου χχχφτου!gagg η μονη λυση ειναι τελικα τα σκληρα ελα λεει να πεσουμε τωρα στα γερονταματα?!