Tuesday, April 20, 2010

Έπεσα πάλι θύμα...


...Της απέργίας!!!
Ξέμεινα από τσιγάρα...

4 comments:

aerostatik said...

το πρωί αγόρασα στην εθνική οδό ΝΕΟΑΚ και χωρίς την αύξηση...

Υ.Γ. δεν καπνίζω εγώ, τα πήρα για άλλη...

Unknown said...

Εγώ από ένα ψιλικατζή στο κέντρο που είχε αφίσα στον τοίχο τον κλασσικό μεθυσμένο που λέει: "Τι μου είπε η γυναίκα μου να πιώ 2 και να γυρίσω στις 10, ή να πιώ 10 και να γυρίσω στις 2;"

υ.γ. κοίτα τα e-mail σου!

υ.γ.2 την άλλη φορά θα στείλω εσένα να μου πάρεις τσιγάρα αφού έχεις τις άκρες!

Σεισάχθεια said...

ε καπνισε πούρα.
είδα και την απάντηση σου σε κάποιο άλλο ποστ και θα σου πω ότι υπάρχουν τρόποι να φεύγεις και χωρίς πολλά λεφτά ειδικά αν μένεις σε μικρή πόλη. εγώ είμαι φοιτήτρια και περνώ δυο βδομάδες με εκατό ευρώ. αν έχεις όρεξη μην αφήνεις να σε μιζεριάζουν τα λεφτά, υπάρχουν τρόποι.

Unknown said...

Σεισάχθεια σκέφτομαι να αρχίσω τσιμπούκι να γλιτώνω και λεφτά για ταξίδια!το μόνο που μένει τώρα είναι να πάρω και την άδειά μου σε 5-6 μήνες!