Wednesday, June 16, 2010

Χαρούμενος στην πόλη των τρελών (ιστορία 3)

Περνάω κάθε μέρα από το Δημοτικό γήπεδο του Φαλήρου και πάντα πάντα την ίδια ώρα βλέπω τον ίδιο γέρο με αθλητική φόρμα (τώρα πιά σότς που καλοκαίριασε) να τρέχει στο γήπεδο.

με την ίδια ταχύτητα, το κεφάλι σκυμμένο. Πάντα με τον ίδιο κόπο αλλά και την ίδια επιμονή. Σκυμμένο κεφάλι ο γέρος όταν τρέχει..πόσο να είναι; μπορεί και 80 αλλά το κεφάλι του είναι σκυμμένο.

ίσως να μην είναι σκυμμένο τελικά, μπορεί να τρέχει αργά αλλά είναι η δική του ταχύτητα. κάθε μέρα ο γέρος να τρέχει..γιατί τρέχει τώρα; συνήθεια; βαρεμάρα; απόλαυση; αλλά κάθε μέρα ίδια ώρα.

ώρες ώρες νοιώθω ότι είμαι η μόνη που τον βλέπει..κάθε μέρα να τρέχει στο ίδιο στάδιο, με τον δικό του ρυθμό. εγώ δεν μπορώ να πάω ούτε μέχρι τη στάση με τα πόδια, όταν τρέχω δεν είναι η δική μου ταχύτητα πάντα κάποιος με αναγκάζει να το κάνω και πάντα με το κεφάλι σκυμμένο..περίμενε..το δικό μου κεφάλι ή του γέρου;

ναι..το δικό μου.

9 comments:

melancholic said...

80? φαινόμενο, αν είναι όντως... από συνήθεια και απόλαυση είναι πάντως. και στην περίπτωσή του, και η προσπάθεια να νικήσει τον Έχθρο (πςςςς).
σ' αναγκάζουν να τρέχεις; ποιοι, γιατί;

Unknown said...

υποθέτω εγώ ότι είναι 80 γιατί έτσι φαίνεται..όλοι σε θέλουν δρομέα, γρήγορο, έξυπνο, σιωπηλό στρατιωτάκι...το κεφάλι σκυμμένο..σωστά?

melancholic said...

ναι

sourtouki said...

Λες το αλλο κεφαλι να ειναι σηκωμενο και γρηγορο;;;

Σεισάχθεια said...

απ τον θανατο τρέχει ο γερος.γι αυτό και το κεφάλι σκυμμένο.
καλησπέρα stilvi!

Wrong Guy said...

thanx for supporting babe!
xxx

Heliotypon said...

Σε εντυπωσίασε το τρέξιμο του γέρου ή το σκυμένο κεφάλι περισσότερο; Και τα δύο έχουν την εξήγησή τους...

Unknown said...

και τα δύο...δεν μπορώ να απασχολώ τον εαυτό μου ψάχνοντας μία εξήγηση...είμαι κ γω "χαρούμενη στην πόλη των τρελών" ζώντας μέσα στην φουσκίτσα μου!

Unknown said...

soustoukleme μου!χάθηκες κ χάθηκα!

Σεισάχθεια καλησπέρα!sorry για την καθυστέρηση αλλά κ μένα με κυνηγούσαν οι υποχρεώσεις!

wrong guy!you rock!!!